Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.10.2010 13:20 - Онлайн магазин залага на ограничената наличност като стратегия за печелене на клиенти
Автор: taka Категория: Лични дневници   
Прочетен: 10464 Коментари: 0 Гласове:
0



Въведен вчера, онлайн магазинът 20ltd ( http://www.20ltd.com ) предлага не повече от 20 продукта във всеки един момент, които са достъпни за малък брой хора и са произведени в ограничени количества. В момента цените н апродаваните стоки са от 2900 британски лири за очила(10 чифта само са произведени) до 9000 лири за хамак покрит с кожи от черна лисица(за щастие на черните лисици само 5 такива има произведени). Всички стоки се продават само от 20ltd и не могат да бъдат намерени никъде другаде. След като наличните количества от един продукт се продадат, нов заема мястото му.    

Плановете на компанията, базирана в Англия са да продава само онлайн. 20ltd, които наричат себе си „продавачи на автентични, новаторски, красиви и неочаквани неща” се надяват да достигнат до купувачи от цял свят, включително пазарите на бързо развиващи се страни като Русия, Китай и Средния Изток.

Тъй като скъпите стоки стават все по-достъпни за все повече хора от цял свят производители и продавачи се обръщат към „огранничена наличност” като начин да привлекат купувачите, които търсят статус и признание от останалите чрез стоките, които притежават. Стратегията на 20ltd съчетава ексклузиквност с продаване само в определена тясна ниша-ограничен избор на стоки в малки количества за малка група от хора-обратното на Amazon.com, които предлагат всичко за всички.



Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: taka
Категория: Лични дневници
Прочетен: 257966
Постинги: 14
Коментари: 230
Гласове: 12
Спечели и ти от своя блог!
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930