Технологии и техника, интернет небивалици, фън и прочие
Постинги в блога от Октомври, 2010 г.
30.10.2010 13:20 -
Онлайн магазин залага на ограничената наличност като стратегия за печелене на клиенти
Въведен вчера, онлайн магазинът 20ltd ( http://www.20ltd.com ) предлага не повече от 20 продукта във всеки един момент, които са достъпни за малък брой хора и са произведени в ограничени количества. В момента цените н апродаваните стоки са от 2900 британски лири за очила(10 чифта само са произведени) до 9000 лири за хамак покрит с кожи от черна лисица(за щастие на черните лисици само 5 такива има произведени). Всички стоки се продават само от 20ltd и не могат да бъдат намерени никъде другаде. След като наличните количества от един продукт се продадат, нов заема мястото му.
Плановете на компанията, базирана в Англия са да продава само онлайн. 20ltd, които наричат себе си „продавачи на автентични, новаторски, красиви и неочаквани неща” се надяват да достигнат до купувачи от цял свят, включително пазарите на бързо развиващи се страни като Русия, Китай и Средния Изток.
Тъй като скъпите стоки стават все по-достъпни за все повече хора от цял свят производители и продавачи се обръщат към „огранничена наличност” като начин да привлекат купувачите, които търсят статус и признание от останалите чрез стоките, които притежават. Стратегията на 20ltd съчетава ексклузиквност с продаване само в определена тясна ниша-ограничен избор на стоки в малки количества за малка група от хора-обратното на Amazon.com, които предлагат всичко за всички.
Плановете на компанията, базирана в Англия са да продава само онлайн. 20ltd, които наричат себе си „продавачи на автентични, новаторски, красиви и неочаквани неща” се надяват да достигнат до купувачи от цял свят, включително пазарите на бързо развиващи се страни като Русия, Китай и Средния Изток.
Тъй като скъпите стоки стават все по-достъпни за все повече хора от цял свят производители и продавачи се обръщат към „огранничена наличност” като начин да привлекат купувачите, които търсят статус и признание от останалите чрез стоките, които притежават. Стратегията на 20ltd съчетава ексклузиквност с продаване само в определена тясна ниша-ограничен избор на стоки в малки количества за малка група от хора-обратното на Amazon.com, които предлагат всичко за всички.